czwartek, 25 czerwca 2020

Pułk dragonów Almansa / Dragoon regiment Almansa


Na początku wojny półwyspowej kawaleria hiszpańska dzieliła się na pułki kawalerii liniowej, dragonów oraz po dwa pułki strzelców konnych i huzarów. Kolorystykę cięższych pułków podaję poniżej:
At the beginning of the Peninsular War, the Spanish cavalry was divided into line cavalry regiments, dragoons, and two regiments of horse chasseurs and two regiments of hussars. Below I present the colors of the heavier regiments:


Gwoli bycia precyzyjnym istniał jeszcze poza wymienionymi pułk karabinierów.
To be precise: beyond the above-mentioned existed also regiment of carabiniers.

Perry Miniatures wypuściło śliczny zestaw kawalerii hiszpańskiej. Do wyboru są pozy koni stojące lub w galopie.
Zdecydowałem się ich wykonać w barwach pułku dragonów Almansa.
Perry Miniatures has released a lovely set of Spanish cavalry. You can choose standing or galloping horse poses.
I decided to perform them in the colors of the Almansa Dragoon Regiment.


Na początek wymieniłem klingi pałaszy na plastikowe, gdyż takie nie wyginają się.
At the beginning I exchanged sword blades for plastic, because they do not bend.


Wstępnie ustawiłem.
I pre-set.


Potem położyłem biały podkład - inny niż jasny nie nadawał się ze względu na malowanie kolorem żółtym.
Then I put a white primer - other than light primer was not suitable because of painting in yellow.

  

Pomalowałem. 
I painted.

  
  

Wymodelowałem podstawki. 
I modeled the bases.

  

Zrobiłem pamiątkowe foty. 
I made souvenir photos.
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz